Sari din pat în fiecare dimineață și dai fuga la birou. Bine, impropriu spus „dai fuga”, pentru că de fapt nu alergi. Cu toate că viața ta e o alergătură continuă, îți dai seama că nu faci mișcare mai deloc. Te urci în mașină sau în mijlocul de transport și te deplasezi până la locul de muncă. Rămâi pe scaun cele 10 ore pe care le petreci la birou, apoi te întorci direct acasă, cu nivelul maxim de oboseală și întrebându-te de ce ai durerile acelea groaznice de spate și de ce nu mai dai randament. A doua zi o iei de la capăt și în fiecare zi e la fel! Of, și iar a trecut luna și nu ai ajuns la sală, deși ai plătit abonamentul! Și iar nu ai apucat să îți faci programarea la medic, deși te simți din ce în ce mai rău!

Îți sună cunoscut? Cu siguranță, pentru că aproape 90% dintre pacienții care se plâng de dureri de spate duc acest stil de viață. Iar problema majoră nu vine neapărat din lipsa de mișcare, deși, evident, își are și ea rostul în ecuație. Marea problemă vine din modul în care stai la birou. Te concentrezi atât de mult pe ceea ce ai de făcut și vrei să termini cât mai repede treaba, încât nici nu îți dai seama care îți este postura și cum îți afectează ea coloana și sănătatea.

Pozitia corecta la birou

Vizual: Adevărul.ro

Statul timp îndelungat pe scaun, poziția incorectă și mișcările bruște sunt cei mai mari dușmani ai spatelui tău. Din păcate, efectele se resimt pe termen îndelungat și cresc puternic în intensitate. Probabil că ți s-a spus și ție de nenumărate ori pe vremea adolescenței să ai grijă de spatele tău și de sănătatea ta, iar tu ți-ai dat inevitabil ochii peste cap, crezând că pe tine durerea te va ocoli. Punem pariu că ai ceva regrete acum, când citești acest articol și nu știi ce să mai faci din cauza durerilor.

Așa că hai să vedem ce poți face ca să scapi de durerile actuale de spate și să le previi pe cele viitoare, care ar putea veni la pachet cu afecțiuni mult mai grave, ce te pot duce până la operație!

  1. Învață să stai corect la birou
  2. Fă pauze de mișcare
  3. Nu face mișcări bruște
  4. Alege mobilier ergonomic
  5. Vino la o consultație
  6. Relaxează-ți spatele la o ședință de masaj
  7. Vino regulat la kinetoterapie
  8. Încearcă aparatura performantă cu terapie TECAR

Vrei să afli mai multe despre fiecare punct în parte și vrei să scapi mai repede și pentru totdeauna de durerile de spate? Vino să stai de vorbă cu medicii și cu kinetoterapeuții noștri! Contactează-ne din timp și programează-te la sănătate și la starea ta de bine!

Foto: fitmonk.org